Umag 1.

A reggelt vásárlással kezdtük a Kaufland szupermarketben. A gyerekek nem ragaszkodtak hozzá, hogy elkísérjenek minket, és mi sem. Addig legalább magukhoz tértek és elkészültek, mi pedig hatékonyabban tudtuk intézni a vásárlást. Hazatértünk után gyorsan befaltuk a reggelit és lementünk a partra. A gyerekek egy kicsit csalódottak voltak, hogy nem homokos a tengerpart, mint Görögországban és medúzák is vannak, de hamar túl tették magukat  rajta és máris a vízben voltak. Amióta tudták, hogy jövünk a tengerpartra, azt a pillanatot várták, amikor kipróbálhatják a búvár felszerelésüket. (Ez alatt békauszony, szemüveg és pipa értendő). Komoly próbának vetették alá a felszerelést az otthoni medencében az utazás előtt. Fanni az első medúzák okozta sikongatások után hamar barátságot kötött velük, és Márkóval boldogan fogdosták a medúzákat. Én a partról néztem a családot, felmértem a terepet, majd délután én is bemerészkedem.

Amikor jelzett a gyomrunk, hazasétáltunk a pár utcányira lévő kis házunkhoz és gyorsan feldobtunk spagettit főzni. Ebéd után a gyerekek nem sok sziesztát engedélyeztek, sürgették a visszamenetelt a partra. Délelőtti helyünkre tértünk vissza és most én is bementem a tengerbe. Elengedhetetlen a tengeri cipő, mi is készültünk. Rengeteget visszahúzódott a víz és a medúzák is elmentek sziesztázni. Kellemes volt a víz hőmérséklete.

Umagi szállásunk

A család 🙂

A délutáni fürdőzés után, 7 óra körül bementünk a centrumba sétálni és vacsorázni. Nem nagy meglepetésre a gyerekek pizzát kértek, mi felnőttek csevapcsicsát ettünk. Vacsora után levezetésképpen sétálgattunk még egy kicsit, megnéztük a vásárfiákat. Gyorsan szert tettem egy hűtőmágnesre, Balázs pedig a 10 eurónak megfelelő költőpénzének egy részéből vett selfie botot. Fanni is gondolkodóba esett, de nem tudott dönteni, így abba maradtunk, hogy alszik még rá egyet. Márkó – miután mostanában leginkább a hasába szerelmes – valószínűsítette, hogy ő fagyira vagy palacsintára, de mindenképpen ennivalóra fogja költeni a pénzét.

Az este hátralévő része, mondanom sem kell, selfie-k tömkelegének készítésével telt….